مجله ادبی - هنری شهپر سیمرغ

مجله اینترنتی کارشناسان ارشدرشته زبان و ادبیات فارسی ورودی بهمن88دانشگاه آزاداسلامی جیرفت

مجله ادبی - هنری شهپر سیمرغ

مجله اینترنتی کارشناسان ارشدرشته زبان و ادبیات فارسی ورودی بهمن88دانشگاه آزاداسلامی جیرفت

رقص باران - سروده عبدالحمید خدایاری

رقص باران - سروده عبدالحمید خدایاری

نم نم باران چه خوش بارید و رفت

بر دل غمگین من نالید و رفت
تا دل غوغازده جنبیده بود
بهر یک آرامشی رقصید و رفت
********
رقص باران بس عجیب و دیدنی ست
همره قطرات آن رقصیدنی ست
شعر تو با شعر باران در بهار
شهد شیرین چون عسل نوشیدنی ست

دنباله در ادامه مطلب


رقص باران - سروده عبدالحمید خدایاری

نم نم باران چه خوش بارید و رفت

بر دل غمگین من نالید و رفت
تا دل غوغازده جنبیده بود
بهر یک آرامشی رقصید و رفت
********
رقص باران بس عجیب و دیدنی ست
همره قطرات آن رقصیدنی ست
شعر تو با شعر باران در بهار
شهد شیرین چون عسل نوشیدنی ست
********
‍پس تو شهد نوبهاران دیده ای
رقص آب چشمه ساران دیده ای
نور عشق در کوهسار زندگی
نغمه ی سبز سواران دیده ای
********
با دل غمدیده ات آرام باش
در پی آسایشی با نام باش
گر بدست آرد دلت این هردورا
از برای لحظه ای هم رام باش

ثبت شده در تاریخ پنجشنبه 29 دی 1390 به شماره سریال 158954 در سایت شعرنو

نظرات 2 + ارسال نظر
حقوق یکشنبه 21 اسفند 1390 ساعت 12:59 http://tabsareh.ir

با سلام و وقت بخیر
خواستم کسب اجازه کنم از شما که اجازه دارم مطلب نحوه ارائه پایان نامه رو در سایتم درج کنم که دوستان استفاده کنند؟
لطفا بهم اطلاع بدید

سلام دوست من . با ذکر منبع اشکالی نداره در وبت جهت استفاده دیگران درج کن . اصلا مطالب این وب برای همین منظور قرارداده می شوند . مانا ونامیرا باشید.

عبدالحکیم بهار یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 15:10 http://bachehayedarya.blogfa.com

سلام عزیز فرهیخته.
خوشحال شدم نظرتان را دیدم.کلی اطلاعات مفید برای شناسایی خود در اختیارم گذاشته بودید.آره دوست خوب، من مولوی غلام محمد وخانواده اش را می شناسم او از دوستان خوب من است .همسرش خاتون خانم وفرزندان نازنینش طلحه ، زبیر و...
از جشنواره های شعر وداستان کودک مسلمان بلوچ یاد کرده بودی.مجله خوبی بود اما عده ای تنگ نظر نگذاشتند این مجله آن طور به می باید رشد میکرد، رشد کند.حالا هم که گاه گاهی می بینمش می بینم کلیشه ای شده.در این راستا مصطفی رحماندوست خیلی تلاش کرد من پشت سر این مجله باشم، یک سال هم آن مدیریت کردم اما عده ای باعث آزار ودلخوری شدند که بنده کنار کشیدم. هنوز هم تقاضای همکاری دارند که من موافقت نکرده ام البته گاه گاهی می بینم که بعضی از مطالبم را که در بعضی روزنامه ها ومجلات چاپ شده اند در کودک مسلمان هم استفاده کرده اند .حتی بدون اجازه وپرداخت حق تالیف. اما چون احساس می کنم از کارهای کلیشه ای آنان بهتر است اعتراضی نکرده ام.آنهم صرفاً بخاطر بچه های استان که حق دارند از مطالب بهتر از کلیشه استفاده کنند.
بگذریم دوست خوب من.اشعرت را در بعضی از صفحات وبلاگ ها خواندم جالب وزیبا بود.در بعضی از کارهایت نقشی استادانه ایفا کرده بودی. امید وارم این پختگی روز به روز تداوم پیدا کند وما شاهد پیشرفت شما در عرصه هنر وادب باشیم
انشا ء الله
برادرتان «عبدالحکیم»

سلام دوست خوبم . پاسخ شما را در وبتان درج کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد