مجله ادبی - هنری شهپر سیمرغ

مجله اینترنتی کارشناسان ارشدرشته زبان و ادبیات فارسی ورودی بهمن88دانشگاه آزاداسلامی جیرفت

مجله ادبی - هنری شهپر سیمرغ

مجله اینترنتی کارشناسان ارشدرشته زبان و ادبیات فارسی ورودی بهمن88دانشگاه آزاداسلامی جیرفت

رهبر فرزانه ام (تقدیم به رهبر معظم انقلاب)

رهبر فرزانه ام (تقدیم به رهبر معظم انقلاب)

رهبرم ای رهبر فرزانه ام

عشق تو دارم درون سینه ام

نام تو سر دفتر اشعار من

با تو روشن می شود افکار من

حجب شعری را زتو آموختم

اندر این ره توشه ها اندوختم

گفته های تو چراغ راه من

رهنمودت مأمن و مأوی من

رهبرم ای سرورم سیدعلی

راه و رفتار تو باشد چون علی

سیّدی در این زمانه چون ولی

رهروی راه پیامبر سرورم سیدعلی

فتنه های این زمانه پر هجوم

قائدی هم چون پیامبر بر عموم

می کنی روشن سبیل و راه من

دائما" ورد زبانی ماه من


اثر عبدالحمید خدایاری ( مدیر مجله )


ثبت شده درتاریخ پنجشنبه 29 فروردین1392 به شماره سریال 234729 در سایت شعرنو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد