مجله ادبی - هنری شهپر سیمرغ

مجله اینترنتی کارشناسان ارشدرشته زبان و ادبیات فارسی ورودی بهمن88دانشگاه آزاداسلامی جیرفت

مجله ادبی - هنری شهپر سیمرغ

مجله اینترنتی کارشناسان ارشدرشته زبان و ادبیات فارسی ورودی بهمن88دانشگاه آزاداسلامی جیرفت

مثنوی عشق خوش سودای من اثر عبدالحمید خدایاری

مثنوی عشق خوش سودای من اثر عبدالحمید خدایاری

ای عشق خوش سودای من
آرام بگیر بر پای من
تا بلکه من شادت کنم
از غم ها آزادت کنم
در دل بسازم قصه ات
بهر دل آشفته ات
تا در قطار زندگی
بهرت بسازم خانه ای
آرام بگیریم ما در او
بهری بگیریم ما از او
عمر گران مایه ی خویش
مصروف دین داریم بیش
آیین من ، هم دین تو
هم کیش و هم آیین تو
الحق که راه مصطفاست
با درددل هم آشناست
راه علی مرتضاست
با راز شب ها آشناست
ای عشق خوش الحان من
نوری بتاب بر جان من
تا بلکه من شیدا شوم
در نور تو پیدا شوم

ثبت شده در تاریخ شنبه 20 خرداد 1391 به شماره سریال 179063 در سایت شعرنو
نظرات 1 + ارسال نظر
سید بلوچ چهارشنبه 14 تیر 1391 ساعت 22:53 http://spedz.persianblog.ir/

با سلام خدمت عزیز بزرگوار ..
مرحوم سید جلال در فروردین 88 در جاده خاش در نزدیکیهای کارواندر با یک دستگاه پژو 405 تصادف کرد... و بعد از چند مدت که توی آی سی یو ایرانشهر بستری بود بعد از اینکه ایشان حالشان مساعد نشد او را با هواپیمای اورژانسی به تهران انتقال دادند و در غربت به ملکوت اعلی و به اجداد طاهرینش پیوست. مسئله وفات او که با مظلومیت تمام رخ داد که ما را به خاک سیاه نشاند مسئله رازگونه بود...
سید جلیل القدری که همیشه لبی خندان داشت که همه او را با این خصیصیه که نماد اخلاق نیکوست می شناسند.
برای شادی روحش فاتحه و الاخلاص مع صلوات...

سلام دوست عزیز سیدبلوچ عزیز.
واقعا سیدجلال سیدی تمام وکمال ووارسته بود. روحش شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد