مجله ادبی - هنری شهپر سیمرغ

مجله اینترنتی کارشناسان ارشدرشته زبان و ادبیات فارسی ورودی بهمن88دانشگاه آزاداسلامی جیرفت

مجله ادبی - هنری شهپر سیمرغ

مجله اینترنتی کارشناسان ارشدرشته زبان و ادبیات فارسی ورودی بهمن88دانشگاه آزاداسلامی جیرفت

چند دوبیتی از عبدالحمید خدایاری مدیرمجله شهپر سیمرغ

چند دوبیتی از عبدالحمید خدایاری

هزاران ناله و افرنگ
-
نواهای دلت آهنگ دارد
سخن هایت نوای چنگ دارد
برای بردن هوش از سر ما
هزاران ناله و افرنگ دارد

بی قرار
-
برای دیدنت من بی قرارم
تورامن بی محابادوست دارم
تویی هم صحبت روز و شبانم

تو را دست خدایت می سپارم


دنباله در ادامه مطلب


چند دوبیتی از عبدالحمید خدایاری

هزاران ناله و افرنگ
-
نواهای دلت آهنگ دارد
سخن هایت نوای چنگ دارد
برای بردن هوش از سر ما
هزاران ناله و افرنگ دارد

بی قرار
-
برای دیدنت من بی قرارم
تورامن بی محابادوست دارم
تویی هم صحبت روز و شبانم
تو را دست خدایت می سپارم

دل بی کینه
-
زعشق تو همیشه بی قرارم
برای تو دلی بی کینه دارم
تویی تنها رفیق و یارغارم
برای دیدنت دل می فشارم

لحظه شمار اندوه
-
تویی لحظه شمار اندوه من
فدایت می شوم ای پونه ی من
تویی سلطان قلب من همیشه
ندارد تاب غصه شونه ی من
نظرات 1 + ارسال نظر
عبدالحکیم بهار یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 15:25 http://bachehayedarya.blogfa.com

احسنت بسیار عالی بود.

سپاس عبدالحکیم عزیز. نظرت مایه ی دلگرمیست . نامیرا باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد