مجله ادبی - هنری شهپر سیمرغ

مجله اینترنتی کارشناسان ارشدرشته زبان و ادبیات فارسی ورودی بهمن88دانشگاه آزاداسلامی جیرفت

مجله ادبی - هنری شهپر سیمرغ

مجله اینترنتی کارشناسان ارشدرشته زبان و ادبیات فارسی ورودی بهمن88دانشگاه آزاداسلامی جیرفت

تسلیت شهادت شهید راه علم ودانش مهندس عبدالغفّار دامنی


انّا لله و انّا الیه راجعون
در ساعات اولیه صبح چهارشنبه شانزده آذر90 با خبر شدیم که دوست و برادر گرانقدرم مهندس عبدالغفّار دامنی در حالیکه جهت انجام امورات دفاع پایان نامه ی خود عازم جیرفت بود در مسیر ایرانشهر به جیرفت محدوده ی دلگان بر اثر سانحه ی تصادف به لقاء الله شتافت و جامعه دانشگاهی جیرفت (محل تحصیل ارشد) و ایرانشهر(زادگاه و محل خدمت) را به سوگ خود نشاند . بنده هم به نوبه خود این مصیبت عظما را به خانواده ارجمند ایشان و خانواده ی ارباب زهی و مجموعه دانشگاه آزاداسلامی ایرانشهر و جامعه دانشگاهیان و روحانیون شهرستان ایرانشهر تسلیت عرض نموده و برای خانواده گرانسنگ این شهید راه علم و دانش از درگاه احدیت صبر جمیل خواستارم و برای شهید آرزوی علوّ درجات و غفران الهی را مسئلت دارم.

نظرات 9 + ارسال نظر
مهندس دامنی جمعه 18 آذر 1390 ساعت 10:43


کاش آن شب را نمی آمد سحر
کاش گم در راه پیک بد خبر
ای عجب کان شب سحر اما به ما
تیره روزی آمد و شام دگر
دیده پر خون از غم هجران و او
با لب خندان چه آسان بر سفر
ای دریغ از مهربانی های او
دست پر مهر آن کلام پرشکر
در ارزان زان ما بود ای دریغ
گنج پنهان شد به خاک و بی ثمر
درگذشت مهندس دامنی چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.این ماتم جانگداز را به خانواده های محترم دامنی و ارباب زهی صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌کنم.

خواهر زاده مهندس عبدالغفار سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 21:23

کاش زمان ب عقب بر میگشت تا بیشتر قدره عزیزی چون تو رو میدانستم ولی حیف ... دایی جان روحت شاد

نورمحمد رئیسی سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 23:05

کل نفس ذائقه الموت :ضایعه درناک درگذشت دوست ارزشمند و عزیزم جناب مهندس دامنی را به همه دوستداران ایشان و علی الخصوص خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد مننان برای ایشان علو درجات و برای خانواده محترمشان صبر مسئلت می نمایم .

سلام. سپاس جناب آقای رئیسی.برشما هم این ضایعه تسلیت باد

عبدالحمید خدایاری سه‌شنبه 22 آذر 1390 ساعت 23:34 http://http:/album.blogsky.com

این ضایعه عظیم ودردناک برهمه شما عزیزانی که با ما اظهار همدردی می کنید،تسلیت باد.امیدواریم خداوندروح این عزیز محبوب را در جوار خود موردآمرزش قرار دهد وبا شهدا وصالحان محشورنماید وما را نیز درپناه خود محفوظ بدارد.
خدایاری مدیرمجله ادبی شهپرسیمرغ

عبدالشکور دامنی یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 09:47

باور کنید زبانم نمیچرخه که بگم داداش عزیزم از این دنیا رفته.چیزی نمیتونم بگم جز تسلیم شدن از امر الله. خداوند بزرگ به بابا ومامانم و به مامان بنیامین و یاسمین (فرزندان داداش عزیزم)صبر عطا کنه.

سلام. عبدالشکور عزیز داغ از دست دادن عزیزگرانقدری چون برادرمان عبدالغفار دردی بسیار جانکاه و دردناک است که زبان از وصف آن عاجز است.امیدوارم خداوند به شما وپدر ومادر وسایر برادرخواهرانت و همسر مرحوم صبر جمیل عنایت کند و امیدوارم خداوند بنیامین و یاسمین را درپناه خود و سایه پدربزرگشان مولوی عبدالصمد مستدام بدارد. شکورجان من در طول دوترمی که درجیرفت با برادرمرحومتان هم خونه بودم خاطرات شیرین بیشمار و عکسهای زیادی دارم فقدان این عزیز بسیار برایم دردناک بود . هنوز در باورم نمی گنجد که اودیگردر بین نیست و ابدیت پرگشوده است.خداوند روحش را غریق رحمت کند.

عبدالشکور دامنی پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 00:42

سلام تشکر دوست و یرادر عزیز خواهشن هزچه عکس از داداش گلم دارید واسه من بفرستید. به آدرس ایرانشهر خ معلم جنب بانک س÷ه مرکزی دفتر خدمات ارتیاطی دامنی 09159474322 یا به ادرس ایمیل من بفرستیدsahand_it_2009@yahoo.com

سلامی از سر درد و اندوه خدمت شما برادر ارجمند .چشم در اولین فرصت یا شخصا و حضورا" خدمت خواهم رسید یا عکسها را به ایمیلت ارسال خواهم کرد. راستی بیشتر عکسها را به مهندس رستگار و مهندس عبدالکریم دامنی داده ام اگر برایت مقدور است از اونها بگیر مانا باشی وپاینده در پناه رب آفریننده.

مختار ستوان چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 18:56

خیلی زود از بین ما رفتی رفیق

محمدتقی دامنی یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 13:28 http://khak88.blogfa.com

پاییزه غریب و بی رحم
اینهمه برگ مگه کم بود
گل من رو چرا چیدی
گل من دنیای من بود
همه ی رویای من بود گلمو ازم گرفتی
تک و تنها زیر بارون حالا که نیستی کنارم سر میزارم به بیابون تا همه دنیا بدونن نمیشه بدون تو موند

برادرم اکنون که تو با مرگ رفته ای من اینجا تنها به این امید دم میزنم که با هر نفس گامی به مرگ نزدیکتر شوم و این زندگی من است ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد