مجله ادبی - هنری شهپر سیمرغ

مجله اینترنتی کارشناسان ارشدرشته زبان و ادبیات فارسی ورودی بهمن88دانشگاه آزاداسلامی جیرفت

مجله ادبی - هنری شهپر سیمرغ

مجله اینترنتی کارشناسان ارشدرشته زبان و ادبیات فارسی ورودی بهمن88دانشگاه آزاداسلامی جیرفت

عشق و هزار بهانه

عشق و هزار بهانه

اگر گوینده بودم لکنت زبان می گرفتم و عشق را در طول برنامه چند بار تکرار می کردم.

اگر کارمن انتقال خون بودم به همه یک قطره عشق تزریق می کردم.

اگر صندوقدار بودم راز عشق را با هزار رمز در صندوق دلم نگه می داشتم

اگر دیوانه بودم عشق را با خود به زنجیر می کشیدم.

اگر خواننده بودم تنها از عشق می خواندم

اگر خطاط بودم واژه ی عشق را با عشق می نوشتم.

اگر وکیل بودم همیشه وکالت عشق را به عهده می گرفتم.

اگر مسافر بودم تنها با عشق همسفر می شدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد