مجله ادبی - هنری شهپر سیمرغ

مجله اینترنتی کارشناسان ارشدرشته زبان و ادبیات فارسی ورودی بهمن88دانشگاه آزاداسلامی جیرفت

مجله ادبی - هنری شهپر سیمرغ

مجله اینترنتی کارشناسان ارشدرشته زبان و ادبیات فارسی ورودی بهمن88دانشگاه آزاداسلامی جیرفت

سلامی به همکلاسی ها + کوتاه سخن بزرگان

 

چشمی دارم همه پر از دیدن دوست



چشمی دارم همه پر از دیدن دوست با دیده مرا خوشست چون دوست دروست
از دیده و دوست فرق کردن نتوان
 یا اوست درون دیده یا دیده خود اوست

چشمی دارم همه پر از دیدن دوست


چشمی دارم همه پر از دیدن دوست با دیده مرا خوشست چون دوست دروست
از دیده و دوست فرق کردن نتوان یا اوست درون دیده یا دیده خود اوست
 کوتاه سخن بزرگان

تنها بنایی که هر چه بیشتر بلرزد محکمتر می شود، دل آدمی است.  

 برای اداره کردن خویش از سرت استفاده کن و برای اداره کردن دیگران از قلبت.((دالایی لاما))

زیاد زیستن کمابیش آرزوی همه است، اما خوب زیستن آرمان یک عده معدود. ((ج.هیوز))  

تشویق ها، رویاها، آه ها، آرزوها و اشکها از همراهان جدایی ناپذیر عشق اند.((ویلیام شکسپیر))  

مردم هر کدام آرزویی دارند؛ یکی مال می خواهد، یکی جمال و دیگری افتخار. ولی به نظر من دوست خوب از تمام اینها بهتر است.((سقراط))

آنگاه که شب فرا رسید و همه پدیدگان فرو خُفتند، ابر دریاها (اقیانوسها) به پا می خیزند، آیا تو هم بر می خیزی؟((اُرد بزرگ))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد