مجله ادبی - هنری شهپر سیمرغ

مجله اینترنتی کارشناسان ارشدرشته زبان و ادبیات فارسی ورودی بهمن88دانشگاه آزاداسلامی جیرفت

مجله ادبی - هنری شهپر سیمرغ

مجله اینترنتی کارشناسان ارشدرشته زبان و ادبیات فارسی ورودی بهمن88دانشگاه آزاداسلامی جیرفت

اعلامیه مربوط به موضوعات پایان نامه

دوستان همکلاسی سلام.سلامی به وسعت دشت جازموریان و جلگه ی بمپور و درودی به بلندای تفتان همیشه سرفراز و جبال بارز همیشه قهرمان و پیامی به جیرفت کهن وباستانی.

دوستان عزیزهمانطوری که استادگرامی دکتر طبسی درجلسه ی هفته گذشته اعلام نمودند موضوعات پایان نامه های خود را حداکثر تا جلسه پایانی ترم یعنی 5 خرداد90 با تکمیل نمودن فرم پروپوزال با مداد با انتخاب حداقل یک موضوع وحداکثرسه موضوع،با خود به همراه داشته باشند تا حقی از کسی ضایع نگردد. لازم به یادآوری است که موضوعات انتخابی باید در سایت ایران داک جستجو شود در صورت ثبت نبودن در ایران داک موضوع برای پایان نامه قابل پذیرش خواهد بود.در راستای رسالت دوستی و هم کلاسی و داشتن اعتماد متقابل برای دوستانی که دسترسی به اینترنت ندارند می توانند موضوعات خود را شخصا" به اینجانب کتبا" و یا از طریق بخش نظرات وب اعلام نمایند تا در سایت ایران داک جستجو نمایم ونتیجه را به آنها اعلام نمایم.

توصیه اینجانب به دوستان همکلاسی این است که ؛ نظر به اهّمیّت سرّی وشخصی بودن موضوعات پایان نامه ها ازطریق کافی نت ها و محیط های عمومی اینترنتی هرگز اقدام به جستجو ننمائید.

برای رفتن به سایت ایران داک روی این لینک کلیک نمائید‍. www.Irandoc.ac.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
عبدالحمید خدایاری(مدیر وب) شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 07:58 http://album.blogsky.com

سلام بر خانم خیرخواه
موضوع شما در ایران داک جستجو شد.تکراری نیست. می توانید با فراغ بال موضوع را برای پایان نامه خود پیشنهاد دهید. موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد