مجله ادبی - هنری شهپر سیمرغ

مجله اینترنتی کارشناسان ارشدرشته زبان و ادبیات فارسی ورودی بهمن88دانشگاه آزاداسلامی جیرفت

مجله ادبی - هنری شهپر سیمرغ

مجله اینترنتی کارشناسان ارشدرشته زبان و ادبیات فارسی ورودی بهمن88دانشگاه آزاداسلامی جیرفت

سخن آغازین و عرض سلام و ارادت به هم شاگردی های گلم

سلامی چو بوی خوش آشنایی.

 دوره ی ارشد رو به اتمام است ، انگاری همین دیروز بود که همه ی مان به رسم شاگردی و تلمذ روی صندلی کلاسی به نام ارشد نشستیم یا به اصطلاح دانشجوی ارشد شدیم. واقعا" چقدر زود گذشت . جوّ صمیمی و منحصربفردی شکل گرفت و با صداقت و صمیمیت تمام برادروار و خواهروار به یکدیگر دل بستیم تا دوره ی ارشد را متفاوت از دیگران به پایان برسانیم. ازکلاسی سخن می گویم که دیگر دوستان هم رشته بالاتر و پایین تر و سایر رشته ها حسرت داشتن چنین جوّآرام وصمیمی را خورده و می خورند و استادان ارجمند نیز ارادت خاصی به این کلاس دارند-به قول استاد طبسی این کلاس وبچه هایش آرامش وصمیمیت خاصی دارند - واقعا" چقدر زود دیر می شود.دوستان این حقیر به عنوان عضو کوچکی ازاین کلاس سراسر یکدلی و یکرنگی به حکم وظیفه برآنم تا این جمع دوستانه را تداوم بخشم تا دوستان پس از پایان دوره ی ارشد بازهم با یکدیگر در ارتباط باشند.به همین منظور این وب را ایجاد نمودم تا دوستان و همکلاسی هااز این طریق با یکدیگر ارتباط مستمر داشته باشند واز حال و احوال همدیگر باخبر شوند و هم چنین در صورت نیازمراودات علمی بایکدیگر داشته باشند.خلاصه باید بگم که؛ زندگی جمع دوستانه ی ماست و من به این دوستی خرسندم.امیدوارم با این کار توانسته باشم گامی هرچند ناچیز برای ایجاد حلقه ی اتصال دوستان را به یکدیگر برداشته باشم.

                    ارادتمند شما ؛ برادر کوچکتان عبدالحمید خدایاری از ایرانشهر(بمپور)

نظرات 1 + ارسال نظر
سوده نخعی یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 11:30

با سلام و احترام خدمت همکلاسی خوبم جناب آقای خدایاری.
شرمنده که خواهر حقیرت به قشنگی بیان و کلام شما نمی تواند بنویسد اما با زبان ساده و کلام ناقص خودم کمال تشکر از شما دارم به خاطر ایجاد چنین جو صمیمانه ای برای تداوم ارتباط دوستانه میان همکلاسی ها.امید است که دوستان از این فرصت طلایی به دست آمده نهایت استفاده رو ببرند.
ایمان داشته باش که کمترین مهربانی ها از ضعیف ترین حافظه ها پاک نمی شود.
با سپاس فراوان خواهر حقیرت سوده نخعی

سلام به گل روی شما خواهر گرانسنگم
پیام مسرت بخش شما عزیز ارجمند باعث دلگرمی بنده وسایر دوستان دروب می شود و ما را به کاری که در پیش گرفته ایم مصمم تر واستوارتر می سازد.صداقتی که درکلام شما یافتم من را اندکی به فکر واداشت وبه سخن ارزشمندتان گوش جان سپردم که نکته ای عمیق به نام ایمان درآن نهفته بود که امروزه گوهری نایاب شده و نبودش اعتماد راسخت کرده است.
مشکل بزرگ دنیای امروز ما این است که حافظه ها قوی شده اند و ایمان ها ضعیف .من هم مثل شما خوشبینم امیدوارم همین طور که میگی باشه ومهربانی ها از حافظه ها پاک نشوند. انشا‍ءالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد